Re: ;-)

galtomone napisał:

> qqbek napisał:

>

> > Opla mam krócej a na początku o 140-150 na autostradzie nie trzeba było s

> ię zby

> > tnio prosić, teraz już tak.

>

> Moze czas wymienic filtr powietrza? 😉

Hehe – dolot czysty, wydech sprawny… to po prostu takie auto (do tego 2/3 przebiegu robi ślubna, a ona ma małą, zgrabną stópkę… problem w tym, że najwyraźniej ołowiem podkuwa buty do jazdy autem;)

Z resztą Opla zawsze trzeba było prosić o osiągnięcie wyższej prędkości. Ważące tyle samo (a nawet 6kg mniej) BMW od zawsze rozpędzało się lepiej.



Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być celem, nie będąc trafionym (W.Churchill)

Re: Fakt….

galtomone napisał:

> Producenci dokladaja nipotrzebych pie… UE walczy o ekologie a wystarczy zeby

> auto mialo wlasnie (w wolnossaku) ok. 120KM zamiast 220 ale wazylo jakies 400 –

> 500kg mniej niz dzis…

Nie ma problemu. Wyrzucasz klimatyzacje, wszelkie elektryki i wspomagania, automatycznie skladane siedzenia tylne, wszelkie wzmocnienia karoserii, polowe wygluszenia, zakladasz kolka 13 cali 155 mm, usuwasz poduszki powietrzne, montujesz ciensze, mniej izolujace szyby i dwa numery mniejsze tarcze hamulcowe bez wentylacji, zamiast foteli wkladasz krzesla kampingowe, skurczasz samochod o 15 cm szerokosci i 30 cm dlugosci i… i… i…

I meldujesz upadlosc, bo nikt takiego cuda nie kupi.

> Nie wiem tylko jak z komfortem i bezpieczenstwem….

Nie bedzie ani jednego, ani drugiego.



MfG

C.

It’s a pleasure that is bound to satisfy, so why don’t you try?

Re: Mnie nic nie wywala.

U mnie tez Wersja 32.0.1700.76 m

Ale pojawia sie jakis error – juz nie chce sprawdzac bo pewnie teraz zadziala.

next time 😉



Pozdrawiam,

G.

hideipvpn.pl – ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC. Teraz także SmartDNS!

;-)

qqbek napisał:

> Opla mam krócej a na początku o 140-150 na autostradzie nie trzeba było się zby

> tnio prosić, teraz już tak.

Moze czas wymienic filtr powietrza? 😉



Pozdrawiam,

G.

hideipvpn.pl – ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC. Teraz także SmartDNS!

Re: Honda accord – dylemat :)

loonna napisała:

> Witam serdecznie.

> Jeżdze hondą accord z 93r

———————————–

Czyli 21 lat?

To zezłomuj i kup coś nowszego bo ryzykujesz życiem każdego dnia.

Re: Niezupelnie tak jest.

Moje wnioski pochodzą właśnie z analizy takich map. Gdyby były dostępne dla każdego silnika, to nie byłoby sprawy, ale niestety producenci bardzo niechętnie je publikują.

Re: Czy kupiłbyś dziś „solidny” samochód?

Ja bym nie kupił.

Moc/moment i tego typu dywagacje w przypadku kompletnie róznych aut są bez sensu.

Jak kupowałem swojego SUVa wybrałem Diesla 150 KM bo wolnossąca benzyna o podobnej mocy nie może się równać z turbo dieslem pod względem osiągów i ekonomiczności.

Przy ustalonych obrotach np 2500 obr/min diesel dysponuje większą mocą i w sytaucji kiedy np mamy wrzucony najwyższy bieg i prędkość na tyle dużą że redukcja nie wchodzi w grę auto z turbo dieslem rozjedzie takie samo auto z wolnossacą benzyną i to jeszcze przy lepszym komforcie wynikąjacym z niższych obrotów silnika.

A jeżeli ktoś ciągnie przyczepę to powodzenia z jazdą wolnossacą benzyną na 4-5 tys obrotów i zredukowanym biegu aby nadrobić moment na kołach he he.

Na dzień dzisiejszy auta bez turbo nie kupię pomimo że dpf, dwumas itd itp.

BTW dwumas poprawia komfort jazdy dieslem żadnych wibracji drgań po prostu cichutko i przyjemnie.

Takim Focusem 1,6 90 KM pomykałem 190 km/h a na obrotomierzu zaledwie 3500 obr./min.

Tylko szum powietrza hałasy napędu nie dokuczają wcale.

Kiedy tak szybko pomykałem Scenikiem 2,0 140 KM silnik kręcił się znacznie wyżej i hałas mi dokuczał zwłaszcza kiedy wyciszenie komory silnika zjadła kuna he he..

Niemniej nowe auta mogą kosztować więcej w serwisie więc trzeba sobie uśwaidomić że luksus kosztuje a jak się nie ma miedzi to się na d..e siedzi w starym kaszlaku albo „luksusowym” Polo i cieszy tym co się ma i na forum pisze, że najlepsze bo moje.

BTW co się tak licytujecie z tymi mocami? Na codzień to ja mam do czyniena z miszczami co 30 km/h pędzą bo 20 mniej ratuje 2 życia do tego jadą lewym pasem coby pieszy nie wszedł pod koła i przyspieszają w godzinę od 30 do 50 km/h.

O a wczoraj to nawet szybsi jechali 50-60 kiedy ja 80-100 bo pokonała ich trakcja czyli śliska nawierzchnia na której lekki i jedno osiowo napędzany pojazd nie jest w stanie pokonać nawet Dacii Duster, ba czasem ma problem ruszyć ze skrzyżowania a Wy tu się licytujecie mocami i momentami:)

To co jak nie Castratol i Shell?

To jedne z najpopularniejszych marek „średniej półki cenowej” w Bolandzie (no jeszcze Mobil i Elf może doliczyć).

Wszystkie niemalże identyczne i wszystkie tak samo bezużyteczne w wypadku bardzo wysilonych silników.

(Pytanie jest retoryczne – ponad rok temu zmieniłem markę oleju w BMW i jestem bardzo zadowolony – silnik tam co prawda niewysilony i raczej nie katowany, ale od razu poczułem sporą różnicę – odpuściłem sobie właśnie Castratola Magnatec [od tamtej pory dodaje to „at” w nazwie marki]).



Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być celem, nie będąc trafionym (W.Churchill)

Re: Jesli juz dales link.

Czy Tobie tez?

Chcialem wrzucic ten klip jako osadzone video – zeby sie od rauz wyswietlalo a nie w osobnym oknie/karcie – ale forum wywla blad…..



Pozdrawiam,

G.

hideipvpn.pl – ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC. Teraz także SmartDNS!

Re: najlepszy możliwy olej

sparzyłem się na shellu i catrsolu w motocyklach i mnie teraz nikt do nich nie przekona.



Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.

Fakt….

To troche jak z bateriami w smartfonach.

Producenci dokladaja nipotrzebych pie… UE walczy o ekologie a wystarczy zeby auto mialo wlasnie (w wolnossaku) ok. 120KM zamiast 220 ale wazylo jakies 400 – 500kg mniej niz dzis…

I bedzie fajnie jezdzic, malo palic, ekologiczne bedzie…

Nie wiem tylko jak z komfortem i bezpieczenstwem….



Pozdrawiam,

G.

hideipvpn.pl – ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC. Teraz także SmartDNS!